KooivolkinOeganda.reismee.nl

Slot

We zijn weer thuis, vol van alle indrukken, ervaringen en belevenissen. We hebben een prachtig land leren kennen, bijzondere mensen ontmoet, we hebben mogen delen en bemoedigen. We kijken met elkaar terug op een prachtig avontuur.

Zeer dankbaar, gezond en ook wel moe pakken we hier de draad weer op. We willen iedereen bedanken die support heeft gegeven. Financieel, materieel, transport, mentaal en/of in gebed. We mogen jullie dank overbrengen namens de kinderen, de leerkrachten, ouders en de gezinnen die weverrast hebben.

Wat we jullie tot slot niet willen onthouden:
- Zitten we in Jinja op het terras, zien we onszelf op televisie in de 2,5 week daarvoor opgenomen videoclip......

- Slapen we op de campsite in Murchison Falls, lopen we in het pikkedonker tegen Nijlpaarden aan rond onze tenten en ontmoeten we een python langs het pad (dit is toch wel serieus)

- Moeten we 'vluchten' voor een geirriteerde olifant in het wildpark en een omweg rijden met de auto voor niets ontwijkende buffels op de openbare weg.

- Hebben we als laatste een wandeling gemaakt met moeder en kind-neushoorn (15-20 meter afstand)

We voegen nog en paar laatste foto's toe en bij video's de link naar de videoclip die ons in Oeganda wereldberoemd maakt:-)

Hiermee sluiten we ons reislog af.

Familie van Buuren

Welkom thuis, lieve mensen.
Fijn, dat jullie weer veilig thuis zijn! En lekker kunnen nagenieten van alle indrukken/belevenissen.

liadenboef

Ha vrienden Welkom thuis!in het "coole"Gorinchem....na heel veel warme dagen! Nu lekker nagenieten en uitrusten...en misschien wel weer aan het werk... sterkte!
Het was super leuk om al jullie verhalen te lezen..en het kijken van de foto's ....groetjes!

Travel4Change