KooivolkinOeganda.reismee.nl

Relaxen in Jinja

Vandaag zijn we, na uitgezwaaid te zijn op school, naar Jinja gereden. Dwars door de suikerplantages en het regenwoud zijn we in een andere wereld terecht gekomen.

We hebben een adembenemend uitzicht op de Nile, we slapen in tenten aan de oever, de apen vliegen over en langs onze tenten en jawel douches met water:-)

Vanmiddag enorm genoten van een echte hamburger met friet mer Heinz ketchup.

Morgen verkennen we Jinja (op 8 km hier vandaan) en woensdag gaan we fietsen in het regenwoud (Mabira Forest).

bram

Kriebels !!!!

Han & Joke

Zo te lezen hebben jullie onvergetelijke werkweken gehad!
Geniet van alles wat "voorbij vliegt" en vooral van die douche en hamburgers:-)

Gideon en familie

Mzungu Jente en familie,
Wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen en voor jullie om mee te maken...ik wil ook wel!

Arthur en Coby van Dooijeweert

Hoi Kooivolk , Erg leuk om jullie ervaringen tot dusverre te delen , ziet er fantastisch uit , geniet nog even van een welverdiende vakantie , groetjes uit Holland

Patricia en johan

hai...met een lach op mijn gezicht lees ik jullie verhalen..
Genieten,na het harde werken!!!!zucht!!groetjes patricia en johan

Sylvia

Goede tijd nog, en tot ziens weer in september

A.Kooiman

Hallo lieve kinderen. Fijn om van jullie weer wat te horen en zien. Alle indrukken zijn natuurlijk overweldigend.
Nog een fijne vakantie en tot de volgende keer. Groeten Pa en Ma

Rita

Wat een bijzonder verhaal. Ik lees het nu pas. Had wel iets op facebook voorbij zien komen. Ben benieuwd naar jullie live verslag. Ik bid jullie Gods zegen en bescherming toe. Liefs,